Sayın ziyaretçimiz sitemizin bu bölümü
sadece veteriner hekimler içindir.

Geri dön Devam
Sonuçlar /adet/ sonuç getirildi. (/sure/ sn.)

Ürünler

Aşı

Polyglob Köpekler İçin Enjeksiyon Solüsyonu

Ürünler

Aşı

Polyglob Köpekler İçin Enjeksiyon Solüsyonu

En yaygın viral enfeksiyonlara karşı köpek yavrularının etkili korunması

HEDEF TÜRLER BELİRTEREK KULLANIM ENDİKASYONLARI

Köpek hastalığı (distemper) parvovirosis, hepatit, laranjit laringotrakeit, parainfluenza’ya yakalanma riskinde olan veya yakalanmış köpeklerin destekleyici tedavisi ve pasif immünoproplaksisisnde

Yüksek seviyedeki antikorlar bu hastalıkların olmasını engeller veya seyrini hafifletir.

DOZAJ

Engelleyici doz 1 kg vücut ağırlığına 0.4ml dir: 48 saat ara verdikten sonra yeniden uygulanmalıdır.

Sifa verici doz tedavi edilen hayvanın vücuy ağırlığının 1 kg başına 0.4ml dir.Sağlığı yerine gelene dek 24 saatlik aralıklarla ancak maksimum 5 gün uygulanmalıdır

Ürün damar içine ve kasların içine uygulanabilirDamariçine yapılan uygulama pasif aşılamanın başlangıcından itibaren etkisini gösterir ve  immünoglobulinlerin en yüsek seviyede devreye girmesini sağlar .

RAF ÖMRÜ

Veteriner ürününün  2 yıl satışının yapılması.Paket açıldıktan sonra-10 saattir için sunulmuştur.

• Hedef Türler
  • Köpek
  • Etken Madde
  • Immunoglobulinum contra Febris contagiosae canis - min. 160 VNA50 Immunoglobulinum contra Parvovirosis canis - min. 1024 HIU Immunoglobulinum contra Hepatitis contagiosae canis at Laryngotracheis canis - min. 160 VNA50 Immunoglobulinum contra Parainfluensis canis - min. 64 HIU