Sayın ziyaretçimiz sitemizin bu bölümü
sadece veteriner hekimler içindir.

Geri dön Devam
Sonuçlar /adet/ sonuç getirildi. (/sure/ sn.)

Ürünler

Aşı

Biocan DHPPI+L Seyrelti İle Birlikte Enjeksiyon Çözeltisi Hazırlamak İçin Liyofilizat

Ürünler

Aşı

Köpeklerde gençlik hastalığı(CDV), inf. hepas (CAV‐1), inf. laryngotracheis (CAV‐2), parvovirosis (CPV‐2), parainfluenza (CPIV‐2) vivid and leptospirosis (L. icterohaemorrhagiae inact., L. canicola inact., L. grippotyphosa inact.)’a karşı aşı inaktive

ENDİKASYON

8 haftalık ve daha büyük köpeklerde gençlik hastalığı, bulaşıcı hepatit, bulaşıcı laringotrakeit, parvovirosis, parainfluenza ve en sık ortaya çıkan leptospira serovars (Leptospira icterohaemorrhagiae, Leptospira canicola, Leptospira grippotyphosa)’a karşı aktif immünizasyon.

DOZAJ

Doz ‐ 1 ml yaş, ağırlık ve ırktan bağımsız olarak.

Aşı, 8 haftalık ve daha büyük köpeklere  subkutanöz olarak ve tercihen kürek kemiğinin arkasındaki bölgeye uygulanır, yeniden aşılama 14-21 gün içerisinde yapılmalıdır. İlk aşılamadan 14 gün sonra bağışıklık başlar ve 14 gün sonraki yeniden aşılamadan sonra iyice güçlü hale gelir. Yeniden aşılama 14-21 gün içerisinde yapılmalıdır. Aşılanan hayvanlarda bağışıklığın kalıcı olması için yeniden aşılamanın her yıl tekrarlanması gerekmektedir.

RAF ÖMRÜ

24 ay. Dilüte edildikten sonra hemen kullanılmalıdır.

SAKLAMA

2°C – 8°C arasında, karanlık ve kuru bir yerde saklayın. Aşıyı dondurmayın.

• Hedef Türler
  • Köpekler
  • Bileşim
  • Liyofilize bileşen Virus febris contagiosae canis min. 103.0 TCID50 , maks. 104.5 TCID50 Virus laryngotracheidis contagiosae canis min. 103.5 TCID50 , maks. 104.5 TCID50 Parvovirus enteridis canis min. 104.5 TCID50 , maks. 105.5 TCID50 Virus parainfluensis canis min. 103.0 TCID50 , maks. 104.2 TCID50 Sıvı bileşen Leptospira icterohaemorrhagiae inact. min. tre 32 tanımlanmış MAT*) Leptospira canicola inac. min. tre 32 tanımlanmış MAT*) Leptospira grippotyphosa inact. min. tre 32 tanımlanmış MAT*) *) mikroaglütinasyon testi ile tanımlanmış spesifik antikor titrelerinin geometric ortalaması